Güvenli lastik tamiri
BİFİLO uzman personeli güvenli bir şekilde tekrar yola dönmenizi sağlamak için, eğer tamiri mümkünse lastiklerinizi tamir eder.
Lastik tamiri nasıl yapılır?
Lastik tamiri sırasıyla şu süreci takip eder:
1. Lastikteki deliğin ve lastiğin iç kısmının derinlemesine incelenmesi ve temizlenmesi.
2. Lastiğin hava kaçıran kısmının yamaya hazır hale getirmek için deliğin traşlanması.
3. Lastigin hava kaçıran kısmının sızdırmazlık katmanının raspalanması.
4. Açılan deliği ve karkası güçlendiren “mantar yama” adı verilen özel parçanın yerleştirilmesi.
5. Son olarak, lastiğin basınçla test edilmesi.
Patlak lasik tamir edilebilir mi?
Lastiğin tamir edilmesi birçok durumda mümkündür ancak, bu işlem uzmanlık gerektirir.
• Lastik patlak haldeyken kullanılmadıysa
• Lastik hasarı lastiğin sadece sırt kısmındaysa
• Lastikte oluşan hasar 6mm'yi aşmıyorsa
BİFİLO uzmanları patlayan lastiği söktükten sonra, tamirinin mümkün olup olmadığını anlamak için hasarı inceler. lastiğin tamir edilip edilemeyeceği lastiğin durumuna, deliğin boyutuna ve yerine bağlıdır.
Yeni lastik almak mı, patlak lastiği tamir ettirmek mi?
Lastiğinizin patlaması halinde, daha fazla para harcayarak yenisini almak yerine lastiğinizi tamir ettirin! BİFİLO, eğer mümkünse her zaman lastiğinizi onarır ve lastiğinizin kullanım süresinin uzamasını, lastik maliyetinden tasarruf etmenizi, emniyetli bir şekilde ve endişe duymadan, yeniden yola dönmenizi sağlar.
Lastiğin patladığı / zarar gördüğü nasıl anlaşılır?
Lastiğiniz inmiş ise patlamış olabilir; fakat başka bir sebeple basıncının düşmüş olması ihtimali de vardır (supapın sızdırmazlığı, jantın paslanması gibi…) Diğer lastiklerinize göre anormal bir hızla iniyor ise bu lastiğin hasar görmüş olduğu anlamına gelir. Çok yavaş inmeye neden olan bir delinme söz konusu olabilir. Her iki durumda da, lastik tamirinin bir uzman tarafından gerçekleştirmesi gerekir.